Môžem svoju objednávku vrátiť?
Ak nie ste spokojní so svojou objednávkou, máte 14 dní na vrátenie akejkoľvek položky. Dajte nám vedieť o svojom rozhodnutí e-mailom.
Ako vrátim svoju objednávku?
Prosím, zabaľte si to, čo vraciate. Nezabudnite zakryť alebo odstrániť pôvodný čiarový kód doručenia na krabici. Dajte nám vedieť, v ktorý deň by si od vás mal kuriér vyzdvihnúť balíček? Kuriér prinesie štítok na vrátenie, nebojte sa toho.
Stojí vrátenie tovaru niečo?
Tu si môžete skontrolovať naše štandardné náklady na doručenie a vrátenie tovaru. Ak ste zaplatili poplatok za doručenie, bude vám vrátený, ak vrátite celú objednávku.
Kedy dostanem náhradu?
Úplné spracovanie vrátenia môže trvať až 14 dní. Vrátenie peňazí bude pripísané na spôsob platby, ktorý ste použili pri nákupe vrátených položiek. Zúčtovanie môže trvať 2-3 dni v závislosti od vašej banky. V niektorých prípadoch môžeme požiadať banku o vrátenie peňazí.
Kedy vrátim objednané položky?
Ak nie ste spokojní s nákupom alebo si myslíte, že váš tovar dorazil poškodený, môžete nám poslať akúkoľvek novú* položku späť do 14 dní od dátumu doručenia. * Položky sa považujú za nové , ak nie sú namontované, nepoškodené, pri vrátení zabalené. V nepravdepodobnom prípade, že nám tovar vrátite v nevhodnom stave, možno vám ho budeme musieť poslať späť alebo požiadať o finančnú náhradu za výmenu poškodených dielov.
Môžem zmeniť svoju objednávku?
Ak ste si uvedomili, že by ste chceli napríklad inú položku, inú farbu alebo model, jednoducho vráťte pôvodnú objednávku a vrátite vám peniaze v plnej výške a zadajte novú objednávku s rôznymi položkami. K novej objednávke môžeme priradiť aj vašu predchádzajúcu platbu a rozdiel vám vrátime/naúčtujeme.
Čo ak je moja položka poškodená alebo chybná?
Je nám veľmi ľúto, ak vaša položka prišla chybná alebo poškodená. Reklamáciu položky môžete uplatniť zaslaním e-mailu. Popíšte problém a priložte fotografie, aby sme mohli vašu reklamáciu spracovať čo najskôr. Môžete si vybrať, či chcete produkt vrátiť alebo získať náhradné diely.